Spring til indhold
Logo

Sådan legitimerer du dig som erhvervskunde

Vi beder alle vores erhvervskunder - nuværende som nye - om at aflevere legitimation og dokumentation.

Det betyder, at vi beder alle vores kunder om at aflevere legitimation og en række dokumenter. Selvom du har været kunde hos os længe, kan du blive bedt om at aflevere legitimation og dokumentation, så vi kan opfylde lovkravet.

Alt afhængig af virksomhedsform er det forskelligt, hvad vi skal bruge af dokumentation og legitimation. Klik nedenfor, og få et overblik.

Når I ved, hvad I skal aflevere af legitimation og dokumentation, kan I benytte jer af nedenstående muligheder:

DIGITALT
Send en sikker mail via e-Boks eller din Netbank Erhverv, hvor I vedhæfter oplysningerne. På grund af sikkerheden bør I ikke sende oplysningerne via almindelig mail.

Send sikker mail

LOKALT
Kig forbi den lokale afdeling eller en af de vores erhvervscentre, så tager vi en kopi og sørger for resten.

Har I spørgsmål, er I naturligvis altid velkomne til at kontakte jeres rådgiver.

Læs mere i Finansrådets folder "Derfor spørger banken om ID – og alt muligt andet"