Hvordan spærrer jeg min Mobilbank?
Du er forpligtet til straks at spærre i Mobilbank, hvis du får mistanke om eller kendskab til misbrug og mulighed for eller forsøg på misbrug af Mobilbank, eller hvis du mister din mobile enhed. En spærring omfatter Mobilbank og alle dens funktioner.
Du kan spærre i Mobilbank via nedenstående vejledning eller ved at kontakte en af vores afdelinger eller vores Hotline på tlf. 5948 1040. Uden for vores åbningstid skal du ringe til spærreservice på tlf. 7594 5093.
Sådan spærrer du din Mobilbank
Log på din Mobilbank via app eller browser.
Vælg "Spær net- og mobilbank" under menupunktet "Indstillinger"
Læs teksten og scroll nederst på siden og klik på knappen "Spær adgang".
NB! Dette spærre alle dine adgange til selvbetjening i både Mobilbank via app og browser samt den gamle Netbank privat.
Klik på knappen "Spær adgang" for at godkende spærringen.
Din Mobilbank er nu spærret. Har du brug for at ophæve spærringen, skal du kontakte os.
Vurder om der er behov for at spærre andre systemer, som MitID, kort m.v.
Vigtigt!
Har du brug for hjælp, kan du altid ringe til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19.